آقا سانسورچی! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! ما از پای نخواهیم نشست

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

عکس: شعارنویسی در شاهی

سلام دوستان سبز

این چند تا عکس رو یکی از خوانندگان وبلاگ از یکی از محله های شاهی برای ما ارسال کرده. شاید یک یا چند نفر اینها رو نوشته باشن. به هر حال هیچ وقت ندیده که اینا کی نوشته شدن، اما به گفته خودش تقریبا یک روز بعد از از این که شعارها رو روی دیوار دیده، تمامی اونها به دست عوامل سرکوب خط خطی شدند. لااقل این باعث می‌شه که اونها هم یک تکونی به خودشون بدن. نباید از دیوارنویسی دست بکشیم. درسته که پاک می‌کنن، اما همین که زحمتشون زیاد می‌شه، همین که اون‌ها هم مجبور می‌شن اسپری سبز بخرن، و برای خط خطی کردن شعارها ما مجبور شن ناخودآگاه یک دور از روی شعار ما مشق بنویسن، همین یعنی مقاومت، یعنی مبارزه، تا آزادی. این نشونه خوبیه. هر کی اینا رو نوشته خیلی با دل و جرأت و البته خیلی پرانرژی و با انگیزه بوده، چون هر چی پاک می‌کنن، باز هم می‌نویسه. دلم نیومد زحمتش رو نادیده بگیرم و این عکس‌ها رو نذارم این‌جا. دست مریزاد دوست نادیده!


V سبز

مرگ بر حکومت کودتا
درود بر موسوی درود بر کروبی


مرگ بر حکومت کودتا
درود بر موسوی درود بر کروبی


مرگ بر حکومت کودتا
درود بر موسوی درود بر کروبی



می تونیم روند دیوارنویسی رو بهبود ببخشیم. مخصوصا برای 16 آذر این روش خیلی مؤثره. با تشکیل گروه های چندنفره شعارنویسی توی هر محله می‌تونیم به این کار نظم بیش‌تری ببخشیم. مهم نیست که پاک کنن. اگر هم خط خطی کنن، بیش‌تر باعث جلب توجه می‌شه. صورت مسأله همچنان باقی هست. در آینده بیش‌تر در مورد کار تیمی و تشکیل گروه‌های چندنفره شعارنویسی صحبت می‌کنیم.

سبز می‌مانیم

2 نظرات:

ناشناس گفت...

ممنون خسته نباشید
فقط قائمشهر
فکر کردم کارهای ما رو هم آوردی ولی کسی هنوز براتون نفرستاده
حیف!!!

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

سلام دوست عزیز. همینا رو فقط برام فرستادن. اگه خودتون عکسی از شعارنویسی دارید می‌تونید ایمیل کنید. حتما سعی می‌کنیم اینجا نمایش بدیم.
سبز باشید