آقا سانسورچی! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! ما از پای نخواهیم نشست

۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

هم‌فکری در مورد برنامه 16 آذر

سلام
کم‌تر از یک ماه به 16 آذر اهورایی باقی مونده. بهتره از همین الان در موردش حرف بزنیم و فکر کنیم ببینیم چه برنامه‌ای با توجه به شهری که درش زندگی می‌کنیم مناسب‌تره. همه می‌دونیم که تا اینجای کار شهرهای کوچیک نتونستن خیلی همگام با شهرهای بزرگ در راهپیمایی‌ها شرکت کنند. خب دلیلش هم واضحه. اما اگر این ایده جواب نمی‌ده حتما یک راه حل جایگزینی داره. ما می‌خواهیم ایده‌های خودمون رو در این مورد اینجا به اشتراک بگذاریم. ما دو تا جنبه رو باید روش کار کنیم، یکی داخل خود دانشگاه ست. یکی بیرون از دانشگاه، یعنی مردم. به هر حال ما باید بتونیم پیوند بین این دو گروه رو برقرار کنیم. سؤال اینه: در یک شهر کوچیک، مثل شاهی، با تراکم جمعیت بالا (دقت کنید که این یک مزیت به حساب میاد) چه راهکاری رو باید در پیش گرفت که به پیشبرد جنبش کمک بیش‌تری بکنه؟
برای 16 آذر برنامه‌های مختلفی پیشنهاد شده. چند تا از این‌ها در قسمت نظرسنجی بالای صفحه آورده شده. حتما توی این نظرسنجی هم شرکت کنید. اگر ایده جدیدی توی ذهنتون دارید که می‌خواهید به گزینه‌ها اضافه بشه، می‌تونید اون رو قسمت نظرات همین پست به بحث بگذارید.
تا 16 آذر سبز باشیم

6 نظرات:

آزادی سبز گفت...

درودی سبز ، نظر من با اعتصاب در دانشگاه و نرفتن سر کلاسها و همراه کردن مردم با خوده ، بهتر هم هست نظر رهبرانمون رو بدونیم .
در ضمن لینک شدید با افتخار . فکر کنم حق با توست بالاخره باید از بلاگفا نقل مکان کنم

ناشناس گفت...

سلام--خوبی شما؟ چطوری؟
من 13 آبان اومدم -خبری نبود کسی نیمد-- چند مین بودم بعدش رفتم--ما باید همه بیایم و علامت سبز داشته باشیم تا بتونیم بشناسیم همدیگر رو--من میلم رو میدم--یه چیز میخوام بگم اینجا نمیشه توی میل میگم--اگه بتونیم یک تیم تشکیل بدیم خیلی خوبه--با این ایمیل من یه تماس بگیر--omid_m026@yahoo.com

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

سلام دوست ناشناس. حتما اگه بتونیم از ایده های هم کمک بگیریم خیلی بهتر می تونیم کار کنیم. ایمیل من بالای صفحه هست. منتظر تماستون هستم.

azadi sabz گفت...

درودی سبز ،
همچنان به مبارزه ادامه بده آزادی نزدیکه ...
خوشحال میشم سری بهم بزنی

ایران امروز گفت...

سلام
هموطن گرامی

لطفا مطلب " یادی از قربانیان قتل های زنجیره ای " را مطالعه نموده و نظر خود را برایم بنویسید

و ای دوست من
من خدا را در رنگ سبز دیدم
یادگار امیرکبیر بر پرچم کشورم
یادگار انقلابی شکوهمند ولی ناکام که شاهی رفت ولی ظلم با لباس دین مانا شد
یادگاری از هشت سال جنگ و پیشانی بند سبز و زخمهای خودم
یادگاری از سی سال ظلم رفته بر جای جای کشورم
یادگاری از شکنجه و اعدامهای هموطنان دگر اندیش خودم
یادگاری از رای های دزدیده شده ملتم
یادگاری از جنبش سبز مدنی مردم مظلوم وطنم
یادگاری از لباسهای سبز لجنی که از تن برآمد و برنگ سبز مردمم شد
و پیروزی که خداوند در قرآن بشارتم داد

و ان ینصرک الله نصرا عزیزا

موفق باشید

sabz گفت...

آقای احمدی نژاد من از شما گِله دارم