آقا سانسورچی! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! ما از پای نخواهیم نشست

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

پیاده‌روی سبزها- هفده شهریور




روز هفده شهریور مصادف با هجده رمضان و شب قدره که به نام ندا (شهید راه آزادی) نام گذاری شده. قرار ما پیاده روی از ساعت 6 عصر میدان طالقانی به طرف پارک شهر هست و حوالی ساعت 7 غروب توی پارک تجمع می کنیم و در صورت امکان برای شهدا شمع روشن می کنیم. مهم نیست که از کجا حرکت کنیم، می تونیم از محل زندگی مون حرکت کنیم و در میانه مسیر به بقیه بپیوندیم. مهم اینه که در مسیر میدان تا پارک قرار بگیریم و با پلاکاردهایی که دستمون می گیریم حرفمون رو بزنیم. در مورد شعارها و و نوشته های روی پلاکارد هم در پست های بعدی صحبت میکنیم برنامه همینه تا بعد که توضیحات بیش تری راجع بهش بیاریم. شما هم اگر در این مورد پیشنهاد یا نظری دارید می تونید پیام بذارید تا با همدیگه تعامل داشته باشیم.

سبز باشید.

7 نظرات:

saba گفت...

من بچه شاهی ام و خوشحالم که بلاخره یه اقدامی از این قائمشهری های بی بخار شد . امیدوارم یه حضور پرشور رو ببینیم گرچه که هیچ امیدی به همشهریام ندارم .

در ضمن فکر میکنم اطلاع رسانی ضعیفه .برای همه امکان دسترسی به اینترنت نیست.

mehdi گفت...

سلام به همه دوستان خوبم.خداروشکرکه بالاخره میتونم بابقیه دوستانم یه حرکت
دسته جمعی داشته باشم تا اینقدر احساس
بی خاصیت بودن وشرمندگی دربرابر دیگر
هموطنانم که یادرزندانها زیرشکنجه جسمی وروحی وتجاوز وهتک حرمت هستندویا در
دیگر اعتراضات مدنی حضور دارند نباشم.
زنده بادراه سبزوسبزاندیشان ایران زمین

دانلود راي سبز گفت...

دانلود مستقيم فيلم هاي جنبش سبز

http://greenvote.info/fa/news.html

ناشناس گفت...

بابا ایول ایوله
فکر میکردم فقط من دارم توی این شهر مسخره فعالیت میکنم.
منتها زیر زمینی
ولی روی پخش شب نامه هم فکر کنین
من دارم یک فیلم 70 دقیقه ای میسازم بزودی توی سطح شهر پخش میکنم
منتظر باشین
قائمشهر یا بقول قدیمیا لنین گراد داره به روزگار 30 سال پیش برمیگرده .
زنده باد آزادی
زنده باد شهدای راه آزادی

ناشناس گفت...

اینو یادم رفت بگم
میخواستم بگم برای آپ کردن وبلاگتون حتماً از نرم افزار فری گیت استفاده کنین . این نرم افزار با بلاگر هیچ مشکلی نداره . حتی با بلاگفا هم مشکلی نداره و آی پی شما رو هم میبره روی سرورهای آمریکا
این برنامه این سایت ها رو ساپورت میکنه
برنامه رو از این سایت دانلود کنین
http://sag.c.la

azadi گفت...

salam.dostane sabz.man ham fekr mikardam to in shahr tanhamo khodam be sorat zirzamini ba shoar nevisi yo sakhte film dashtam khodamo razi mikardam.vali alan kheyli khoshhalam .faghat dostan ma niyaz be etela resaniye gostarde darim.ba shabname va chasbondane elamiye ya goftan be afradi motmaen baraye pakhshe khabar movafegham.sabz va piroz bashid.

قلمكده گفت...

سلام بر همه لجني پوش هاي محترم
مي‌خواستم بگم همانطور كه هر گردي گردو نمي‌شه
هر سبزي هم سبز نمي‌شه