آقا سانسورچی! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! ما از پای نخواهیم نشست

۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

روز قدس چه کنیم؟

خب آقای موسوی و خاتمی هم که اعلام کردند در راهپیمایی روز قدس قدس شرکت خواهند کرد. پیشتر هم آقای کروبی از مردم دعوت کرده بود که تو راهپیمایی شرکت کنند. درسته که بیشتر نگاه ها به تهران منعطف هست و این طبیعیه. یعنی آنچه که در تهران اتفاق می‌افته تعیین کننده سرنوشت جنبش هست. خبرهایی در مورد حرکت برخی از شهرستانها به سمت تهران و حضور در راهپیمایی روز قدس تهران شنیده شده. به هر حال برای همه امکان رفتن به تهران وجود نداره.
ولی شهرستانها هم در جای خودشون مهم هستند و حضور مردم ولو عده‌ی کمی در شهرستانها نشون می‌ده که جنبش در شهرهای دیگه هم گسترده شده و فقط منحصر به تهران نیست.
در شهری مثل شاهی، که تا به حال اتفاق خاصی براش نیافتاده، حتی اگر چند ده نفر هم حضور داشته باشند نشان دهنده‌ی پیروزی است. با توجه به این که اصولاً در سالهای قبل در تظاهرات روز قدس هم خبر خاصی توی شاهی نبوده، بنابراین همون جمعیت اندکی از سبزها می‌تونه به چشم بیاد و اثر کنه. بنابراین، فقط کافیه که هر کدوم از ماها چند نفر دیگه رو با خودمون بیاریم. امیدوارم با وجود تمام مشکلاتی که توی اطلاع رسانی داریم تونسته باشیم تا یه حد قابل قبولی کار اطلاع‌رسانی رو انجام داده باشیم. البته فردا (پنج‌شنبه) هم روز مهمی است. بهتره تمام نیرویی که تو این چند روز برای اطلاع‌رسانی گذاشتیم، برای فردا هم بذاریم. چون معمولاً در آخرین لحظات اثر بهتری داره. بهتره که فردا با اس‌ام‌اس آشتی کنیم و تا می‌تونیم از طریق اس‌ام‌اس اطلاع‌رسانی رو انجام بدیم. مثلاً سعی کنیم به ده-بیست نفر اطلاع بدیم و از اونها بخواهیم که همین کار رو انجام بدن. باز هم تأکید می‌کنم که اثری که اطلاع‌رسانی در روز پنج‌شنبه خواهد داشت، از تمام این چند روز بیش‌تر خواهد بود.
و اما در روز قدس چه کارهایی را باید انجام دهیم؟
1- اول از همه این که سر وقت در مکان مشخص (مبدا راهپیمایی) حاضر بشیم. حتماً باید به این نکته توجه کنیم که جمعیت اولیه شکل بگیره و افراد تنها نمانند. زمان و مسیر هم فردا از تلویزیون اعلام میشه. (این نکته رو توی اس‌ام‌اس حتما تأکید کنیم)
2- اگر نگران شناسایی شدن هستید برای احتیاط بیشتر از ماسک (ترجیحاً سبز) استفاده کنید و لباسی که معمولاً از آن استفاده نمی‌کنید بپوشید.
3- در منزل تمامی فایل‌ها و اس‌ام‌اس‌های مرتبط با انتخابات و جنبش سبز رو از گوشی موبایلتون بردارید. و در طول راهپیمایی بلوتوث گوشی‌تون رو روشن بگذارید. روشن گذاشتن بلوتوث برای برآورد جمعیت سبزها روش خوبیه.
4- برای نشون دادن هویت جنبش سبز راهکارهای زیر رو اعمال می‌کنیم. هر چه پیش‌تر می‌رویم روشها کم‌خطر تر می‌شوند:

آ- پلاکاردهایی حاوی شعارهای جنبش ( که در پست قبلی بیان شد) آماده ‌کنیم و همراه خودمون داشته باشیم. و در مواقعی که خطری نیست اونها رو بالا می‌بریم.
ب- شعارهای جنبش رو در پاسخ به شعارهای آنها می‌گوییم.
پ- نمادهای سبز مثل مچ‌بند سبز یا یک تکه پارچه سبز رو خوبه که به همراه داشته باشیم و در مواقعی که احساس می‌کنیم خطری نیست استفاده کنیم.
ت- اگر هیچ کدام از راه‌های بالا ممکن نبود، فقط انگشتهایمان را V می‌کنیم و بالا می‌بریم بدون هیچ گونه شعار و در سکوت کامل.
5- نکته آخری این که اگه فرصت گیر آوردیم حتماً فیلم یا عکس تهیه کنیم. (سعی کنیم فیلم‌ها از پشت سر گرفته بشه)
با آرزوی پیروزی
سبز می‌مانیم

9 نظرات:

میبد سبز گفت...

روز قدس و راهکارها
شعارهای راه پیمایی روز قدس
پیشنهادات سازگارا در مورد روز قدس
اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم

azadi گفت...

سلام دوستان سبز

امیدوارم که فردا این مردم شاهی هم یک حرکتی بکنن و مثل سه شنبه ضایع نشیم
به امید پیروزی

سبز باشید

azadi گفت...

نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران ...

ملت چرا نشستین، ایران شده فلسطین...


چه غزه چه ایران، مرگ بر ظالمان...

ایرانی باغیرت، حمایت حمایت ...


باتوم، شیشه نوشابه، دیگر اثر نداره ...

منافق یک نفر دو نفر، نه هفتاد میلیون نفر...


رهبر ما قاتله، ولایتش باطله ...


احمدی هسته ای ،بگیر بخواب خسته ای(در پاسخ به مستند صداوسیما)....


شعارها اکثرا دو قسمتی هستند و بهتر است که یک دسته، قسمت اول را گفته و
دسته بعدی در جواب، قسمت دوم را بگویند که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد
و تداوم آن ساده تر شود. خدا قوت و با آرزوی پیروزی

کبک22 گفت...

به نام پروردگار آزادی
با درود
ممنون

http://www.kabk22.blogsky.com/

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

بهترین کاری که امروز می‌تونیم انجام بدیم، ارسال اس ام اسه، هیچی تأثیر اس‌ام‌اس رو نداره. امیدوارم حضور قابل توجهی رو ببینیم

روباه آبی گفت...

شعار هر ایرانی : خوردن قرمه سبزی ممنوع باید گردد !!

ناشناس گفت...

سلام تو رو خدا بگید چه ساعتی وکجا جمع بشیم ما نمیدونیم کجا باید بیایم .

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

دوستان عزیز. فردا 9:30 میدان طالقانی. ممکنه کمی دیرتر شروع شه. اما بهتره زود برسیم که تا موقع شروع راهپیمایی همه جمع شده باشیم. پیشنهاد می‌کنم ساعت دقیق رو هم اس ام اس کنید. برای تأکید بیشتر خوبه که دوباره به اونهایی که اس‌ام اس زدیم اس ام اس بزنیم و رمان راهپیمایی رو اعلام کنیم.
به امید فردایی سبز

ناشناس گفت...

سلام
يه مشت ديونه جمع شديد واسه خودتون حال ميكنيد.
خدا صبر بهتون بده