آقا سانسورچی! عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! ما از پای نخواهیم نشست

۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

راهپیمایی روز قدس


5 نظرات:

ناشناس گفت...

نادر دست نشان ،‌ سرمربي سابق تيم هاي مس كرمان ،‌ استيل آذين تهران ، داماش گيلان و حال حاضر نساجي مازندران شما را به بازديد از سايت خود دعوت مي كند .

با تشكر

www.dastneshan.ir

ناشناس گفت...

خوب گفتین چیکار کنیم ؟
من در حدی نیستم که بفهمم چیکار کنیم . ولی از خیلی چیزا خبر دارم . اینکه توی اون پارک لعنتی چه خبره .
بنظرم انقدر زود به زود برنامه نریزین . فاصله بزارین و برنامه رو از چند هفته قبل اعلام کنین . و توی بلاگتون سعی کنین درمورد روش های اطلاع رسانی توضیح بدین . حتی لینک دانلود اعلامیه رو هم توی سایت قرار بدین . و یا حتی نوع نوشتن .
من فکر میکنم نوشتن شعار و یا تاریخ روز موعود با اسپری سفید روی کف خیابون کار باحالی میشه
رد کردن کارتون دلیلی بر این نیست که بلدم راهکار بدم .

راستی نرم افزار اولتراسورف مدتیه دوباره فعال شده برای دانلود
http://zard.c.la
freegate هم فقط میشه باهاش رفت facebook
راستی میخواستم بگم با بچه ها بلاگستان سبز همکاری کنین
شما حتی میتونید حرکتای هماهنگ داشته باشین
توی اون آدرسی که دادم آدرس بلاگهای شهرهای مختلف هست
به امید آزادی

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

خواهشاً در مورد راهکارهایی که به ذهنتون می‌رسه، جدا از این که نظرتون رو این جا می‌نویسید، خودتون انجام بدید، فقط در حد گفتن نباشه و منتظر دیگران هم نباشید. اینجا هم متعلق به همه است و ما هم از جنس خود شماییم، یه سری راه حل ها به ذهن شما می رسه یه سری هم به ذهن ما، که این جا بیان می‌کنیم. اگه فکر می‌کنید شعارنویسی رو دیوار خوبه که منم فکر می کنم خیلی خوبه، و در توانتون هست که این کار و انجام بدید، خوب خیلی خوبه که انجامش بدید و باز هم خیلی خوبه که اینجا مطرح می‌کنید. ایده‌هایی که در مورد اطلاع رسانی مطرح می‌شه بیش‌ترش ایده های خود شماست که این جا مطرح می‌کنیم.
سبز باشید

جنبش سبز شاهی (قائم‌شهر) گفت...

راستی اگه بتونید از شعارهایی که روی دیوار می‌نویسید چند تا عکس بگیرید که بذاریم تو وبلاگ خیلی خوب می‌شه، چون بقیه هم تشویق میشن و می‌فهمن که یه عده‌ای هستن که این کارو انجام می‌دن و این باعث می‌شه که روحیه بگیرن و خودشون هم این کارو انجام بدن.

azadi گفت...

سلام دوستان سبز .من نمیدونم هدفتون از اینکه فقط از یکجا عبور کنید چیه ولی اگر میخواهید تعداد افراد را برآورد کنید برای روز قدس فکر میکنم روشن کردن بولوتوث با گذاشتن شعارهای جنبش روی نام آن هم میتونه راه خوبی باشه بدون اینکه شناسایی بشید.راستی تا کی میخواید میخواستم بگم اگر ترس از شناسایی دارید از لباسی استفاده کنید که هیچ وقت آن را نخواهید پوشید از طرفی میتونید از ماسک استفاده کنید به بهانه آنفولانزاه خوکی دلیلی آنها کم ازش استفاده نمیکنند خوبه که ما هم استفاده کنیم.